Złe wieści dla klientów dużego banku. Aplikacja przestanie działać
Masz aplikację bankową mBanku zainstalowaną na swoim smartfonie? Dla klientów tego banku kluczowe może być, jaki system operacyjny mają na swoim urządzeniu. Nieaktualne wersje iOS czy Androida mogą spowodować trwałe wyłączenie tej aplikacji. Sprawdźcie, kto musi się przygotować na zmiany.
12.02.2024 12:03
Trudno sobie wyobrazić codzienność bez możliwości korzystania z bankowości mobilnej do zarządzania finansami czy dokonywania płatności.
Powszechne są małe transakcje, takie jak zakup biletów komunikacji miejskiej czy płatności za parking, realizowane zazwyczaj za pomocą telefonu. Jednak co by było, gdyby nagle ta możliwość zniknęła z dnia na dzień?
Przed takim dylematem stają klienci mBanku. Mimo że z oficjalnych informacji wynika, iż z ich mobilnej aplikacji korzysta już 3,4 miliona osób, spora część z nich może wkrótce utracić możliwość dostępu do bankowości mobilnej.
To wszystko dlatego, że zgodnie z ogłoszeniami, mBank planuje wkrótce zablokować dostęp do swojej aplikacji dla osób, które używają starszych wersji systemów operacyjnych.
Z informacji zamieszczonych na stronie innpoland.pl wynika, że decyzja ta dotyczy użytkowników produktów Apple z systemem iOS w wersji starszej niż 16.0 oraz urządzeń z Androidem o wersji niższej niż 8.0.
Dla osób posiadających starsze modele telefonów, które nie są w stanie zaktualizować systemu do nowszej wersji, oznacza to brak możliwości korzystania z funkcji oferowanych przez aplikację mBanku.
Bank zapowiada, że posiadacze starszych telefonów z systemem Android stracą dostęp do aplikacji w okresie między kwietniem a majem. Użytkownicy iPhone'ów również nie będą mieli dostępu do aktualizacji oraz nowości w swoich telefonach.